Monday 20 February 2017

Tujuh Cara untuk Kurus secara Semulajadi Tanpa Keluar Sebarang Kos

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog 
Adakah anda mencari jalan untuk kurus secara semulajadi? Adakah anda seorang yang obesiti?  Tanpa mengambil pil dan mana-mana produk kurus?

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog
Ada cara dia sebenarnya. Anda perlu belajar bagaimana ada orang yang boleh kurus tanpa mengambil apa-apa produk untuk kurus.

Jika anda mengambil banyak masa untuk kurus, biasanya anda akhirnya akan putus asa dan akan kembali kepada tabiat biasa sebelum ini. Kunci untuk menurunkan berat badan adalah mengetahui kunci apa yang menyebabkan berat badan akan turun dengan mudah.
Di sini saya berkongsi 7 cara untuk turun berat badan secara semulajadi dan mejadi kurus secara semulajadi.

1) Makan 5 kali Sehari

Sila makan 5 kali sehari bermulalah dengan sarapan pagi. Kebanyakkan orang akan skip sarapan pagi kerena mereka fikir bahawa mereka menyimpan sendiri beberapa kalori. Ini adalah salah, akhirnya mereka mengambil makanan berlebihan pada masa lain di hari tersebut sebab lapar.

Pada waktu lagi, badan anda telah memproses makanan yang di makan beberapa jam sebelum tidur. Makanan ini sudah habis di proses dan badan kita sudah kurang tenaga di waktu paagi. Jadi badan memerlukan tenaga untuk memulakan aktiviti di awal pagi.

Dengan makan 5 hidangan kecil di setiap hari, bermula daripada sarapan, anda meningkatkan metabolisme badan anda, dan ini akan memudahkan untuk mengurangkan berat badan anda.

2. Minum air kosong dengan lebih banyak


Badan kita memerlukan air, tetapi kadang-kadang agak pelik kita mencapai makanan bila kita lapar. Air juga adalah berfungsi untuk mengeluarkan toksid dan bahan buangan di dalam badan dan untuk menjadikan badan lebih kurus. Cuba minum 8 botol air sehari dan jika minum lebih lagi kalau anda aktif dan cuaca panas.


3. Makan buah-buahan.

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog


Sebelum kelaur rumah, pastikan anda mengambil sebiji buat epal atau buah pisang. Ini untuk mengelakkan anda membeli makanan ringan yang boleh menambah kalori di dalam badan anda. Ini penting jika anda sedang memandu. Jika bekalan buah tersebut banyak, ini cukup untuk dimakan sehingga anda pulang ke rumah semula.

4. Makan Perlahan dan Berhenti Sebelum Kenyang.

Otak anda akan menyedari perut anda sudah kenyang selepas 20 minit perut anda penuh. Maka dengan makan perlahan-lahan adalah satu penyelesaiannya dan bukan menghabiskan satu hidangan dalam masa 5 minit sahaja.

5. Lihat Saiz hidangan anda.

Makan makanan yang saiz banyak akan menyebabkan pengambilan makanan anda adalah lebih. Jika anda tidak memerhatikan saiz hidangan anda, anda merosakan pelan makanan untuk lebih kurus. Orang yang mahu kurus semulajadi dia akan mengawal kandungan makanan dia.

6. Jangan minum minuman berkalori.

Contoh seperti minuman bertenaga, latte, jus buahan, minuman sebegini mengandungi kalori yang tinggi, tetapi dia tidak mengenyangkan.  Ganti minuman yang tidak berkalori seperti air masak untuk menjadikan ada kurus semulajadi.

7. Makan coklat @ cake @ potato chip.

Walaupun makanan kegemaran anda ini akan memburukan keadaan, tapi ianya OK jika di ambil sekali sekala. Dengan untuk mengelakkan rasa ketagihan yang melampau.

Dengan menggunakan cara kira-kira untuk mendapatkan langsing secara semula jadi , anda akan baik dalam perjalanan anda untuk mengurangkan berat badan dengan cara yang sihat !

_________________________________________________________________________________

Tapi sesetengah dari kita walau makan sikit tetap gemuk. Cepat je gemuk. Dah cuba macam-macam cara untuk kurus. Tapi tak berkesan. Apa kata cuba cari ni. Lebih cepat. Lebih baik. Lebih selamat. Mungkin ini yang terbaik untuk anda. Saya ada formula rahsia herba semula jadi yang saya nak kongsikan pada anda semua.

MAAF ATAS SEBAB KESUKARAN STOK DAN BEBERAPA MASALAH LAIN BLOG INI TIDAK LAGI MENJUAL AYUPURESLIM. JIKA MASIH INGIN TURUNKAN BERAT BADAN SECARA SIHAT DAN SEMULA JADI MUNGKIN BOLEH CUBA FORMULA YANG LEBIH HEBAT DI BAWAH !

http://ho.lazada.com.my/SHPEAi

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog


Stok akan habis dalam
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog

 _______________________________________________________________________________
PENGHANTARAN PANTAS!
testimoni ayupureslim kuruskan badan 

#keyword : #cara kuruskan badan, #kuruskan badan dengan berkesan, #nak kurus, # kuruskan badan, diet, #gemuk, #jaga kesihatan, #awek melayu, #awek melayu cantik, #kuruskan badan secara semulajadi, #ubat kurus paling berkesan, #ubat kurus semula jadi,ubat kurus cepat, #cara kuruskan badan dengan cepat, #cara kurus semula jadi, #kuruskan badan dengan cepat, #kuruskan badan semulajadi, #mitos kuruskan badan, #keburukan terlalu kurus, #betul ke semua ubat kuruskan badan tak berkesan?. #Suami sayang kurus, #Cantik lepas kurus 








0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.