Monday 20 February 2017

5 CARA UNTUK KURUSKAN/MENGURUSKAN BADAN DENGAN CEPAT!!

Kesihatan sering dikaitkan dengan amalan pemakanan serta gaya hidup yang sihat. Menurut kajian oleh Kementerian Kesihatan Malaysia sehingga kini hampir 60% rakyat Malaysia ialah dari golongan yang obesiti atau berat badan berlebihan. Kita perlu memupuk gaya hidup yang sihat agar masalah ini dapat diselesaikan.

Terdapat pelbagai cara atau kaedah yang dapat dipraktikkan untuk mendapatkan berat badan yang ideal atau kuruskan badan dengan cepat. Berikut adalah cara-cara bagaimana untuk menguruskan badan dengan cepat :-

1. Mengurangkan pengambilan makanan berkarbohidrat tinggi seperti nasi.
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog
Makan nasi sekali dalam sehari sudah memadai untuk keperluan tubuh kita. Kadar pengambilan juga perlu sederhana tidak terlalu sedikit atau banyak.

2. Memperbanyakkan makan buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin.





Kandungan serat atau fiber di dalamnya dapat melancarkan sistem kumuh badan manusia. Paling penting serat tidak dapat menggemukkan.

3. Sarapan di awal pagi dengan meminum kopi atau jus buah-buahan.
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog
Lemak di dalam badan akan lebih mudah terbakar dengan meminum kopi.

4. Jangan amalkan memakan jajan atau snek di waktu malam sebelum tidur
.

Badan akan menyimpan lemak ketika waktu malam, lebih-lebih lagi waktu tidur kerana tiada apa-apa aktiviti yang dilakukan semasa tidur.

5. Berhenti atau kurangkan meminum air berkarbornat.

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog
Ini adalah kerana kandungan gas yang terdapat di dalam air itu mengembungkan perut. Ini akan mengakibatkan reaksi emosi yang mendorong kita untuk makan.

Bonus tips?.
Nak cara lebih cepat?. Guna je ubat kurus. Tapi pilih yang bagus ya. Jangan salah pilih. Merana. Ni ada satu ubat kurus herba semulajadi yang saya nak perkenalkan.



MAAF ATAS SEBAB KESUKARAN STOK DAN BEBERAPA MASALAH LAIN BLOG INI TIDAK LAGI MENJUAL AYUPURESLIM. JIKA MASIH INGIN TURUNKAN BERAT BADAN SECARA SIHAT DAN SEMULA JADI MUNGKIN BOLEH CUBA FORMULA YANG LEBIH HEBAT DI BAWAH !

http://ho.lazada.com.my/SHPEAi

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog


Stok akan habis dalam
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog

 _______________________________________________________________________________
PENGHANTARAN PANTAS!
testimoni ayupureslim kuruskan badan 

#keyword : #cara kuruskan badan, #kuruskan badan dengan berkesan, #nak kurus, # kuruskan badan, diet, #gemuk, #jaga kesihatan, #awek melayu, #awek melayu cantik, #kuruskan badan secara semulajadi, #ubat kurus paling berkesan, #ubat kurus semula jadi,ubat kurus cepat, #cara kuruskan badan dengan cepat, #cara kurus semula jadi, #kuruskan badan dengan cepat, #kuruskan badan semulajadi, #mitos kuruskan badan, #keburukan terlalu kurus, #betul ke semua ubat kuruskan badan tak berkesan?. #Suami sayang kurus, #Cantik lepas kurus 













0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.